Kuaför Cengiz 10 Yaşında!!! 10. Yıl Konseri İle Geliyorlar!!!

Zamanında, 'Türkiye Cumhuriyeti GrindCore' tarzını yara yara 'İstanbul Hatırası' isimli bir albüm yapmış ve bize 9 yıldır hala yara yara dinlettiren ustalar gelecek sene 10. yılda bunu bir konserle taclandırmak istemişler..Duyurmak görevimiz, gerçi daha var ama..Konser tarihi 15 Ağustos 2009, Doro Rock Bar'da olacak diyor Al Bayrak...

Gelen/giden mailleri aynen aktarıyorum. Bazı küçük ayrıntıları da ordan alırsınız. Ayrıca bir röportajlarının linki de mevcut orada...

------------------------------------------------------------------------------------------------
Gelen İlk Mail-->
Selaam Aleykum Ey Crazy Shark Kardes,

Insallah salik ve sihaatininz yerindedir.
Blogunuzu gordum, eyvallah!
Grubumuz hakkinda bir sey istersiniz lutfen bana soyle.
10. sene yil donusu senlik konserimize gelirsin insallah.
15AUG09
"10 sene gecti, hala kriz durumundayiz"

Ve selaam,
Albayrak
ax/vox Kuaför Cengiz
http://parantezicihayatlar.com/blog/archives/337


Benim Cevap-->
Eyw..Aleykum Selam..
Grupla ilgili birşey istemem gözü dönmüşlük olur ama gene de isteyeceğim, konserde sadece albümden çalmazsınız sanırım, yapacağınız coverları eğer mümkünse söyleyebilirseniz çok sevinirim, kendime saklamam, blogda yayınlarım..izin verirseniz tabi.
Konsere gelince, okuldan zaman kalırsa kesinlikle katılmak, içinde bulunmak istediğim bi konser olucak...
Ha, hacı, krize biraz gaz verilmesi bizim çok istediğimiz bişey, kolay değil bu işler ama sınırlı sayıda da olsa bi 10. yıl remaster felan bişi çıkarsanız bence hem kriz hem siz gaza gelirsiniz. Yeni albüm bile ufuğa yaklaşabilir belki. Bunu istememin bi nedeni de, benim elimde kaset/disket/cd/dvd/blu-ray vs. hiçbişey yok orjinal albüme dair. Çok aradım ama bulamadım bişey, her zamanki işimiz olan internetten download yoluyla edinebildim albümü. O remastered bu eksikliğimi de giderir biraz. Çok mu bencilce oldu bu istek bilmiyorum ama öyle işte..
Her neyse, yayınlanmasını istediğiniz herhangi bir materyal, bir haber vs. varsa kırmayız, yayınlamak şeref verir..
İyi çalışmalar diliyorum ve nice 10 senelere diyorum...

Gelen cevap-->
Ey degerli Ugur kardes,
Yazdigin icin sevindim. 10. sene senlik konserimiz 15AUG09'da olacak Allah nispet ederse. Doro rock barda olacak falan sanirim.
Tabi bastan sona kadar Istanbul Hatirasi caliriz.
Sonra IH'da olmayan parcilar da calariz mesela, 34, Bilet Var, IETT 1871, PVC'lenmis original incil sayfilari, Balik Ekmek Hakkim Var ve boyle desetli dolu sarkilariyla konserda kapatariz.
Kavir falan yok, yaparsan bilmediginiz sarki olacak he he. Temasa kesme.
T.C.G.C. yasasin!
Alex
------------------------------------------------------------------------------------------------
Yaşasın mına koyim...nice 10 senelere...

--
*Aslında henüz 9 yaşındalar..Maksat başlığa dikkat çekmek...

1 yorum:

  Adsız

20 Mart 2009 11:11

soz konusu roportaj kuafor cengizin ilk roportaji olmakla birlikte cihan tekin tarafindan yapilmistir. delidir