Boka Gidiyoruz Ey Halkım! Sen de İçindesin!

"oğlanla kız okurlarsa beraber,
sokaklar atılan çocuklarla dolar."

Bu sözler, aynı zamanda "tayyibi üzmek Allah'ı üzmektir" mısralarına da sahip olan bir şiirden. Şiiri yazan da "fatma durmuş" die beyni durmuş embesil bir yaratık...

Ey fatma durmuş! Sen nasıl bir şevk duygusuna sahipsin, nasıl azgın bir köpeksin ki böyle düşünebiliyorsun!

Ey AKP! Sen nasıl bir mezhep yaratmak istiyorsun da şimdiden muritlerin(!) bir mısra önce "Allah'a şirk koşmak günahtır" derken diğer mısrada "tayyibi üzmek Allah'ı üzmektir" diyebiliyor senin başkanın için!

Ey benim dini bütün halkım! Siz nasıl bir cahillik denizinde yüzüyorsunuz da bu AKP ve çıkarcıları sizin en temiz duygularınız sömürerek kendi kıçlarını yalatıyorlar?

6 yorum:

  Adsız

27 Mart 2008 21:18

AKP önce kötü giden ekonomiyi türanla kapattı herkesi birbirine düşürdü! şimdi de kendine açıla kapatılma davasını kendi lehine döndürdü mazlum parti ayağına yatıp daha fazla oy topluyacak sanırım kurtulmak isterken daha da batıcaz yazık...

  Adsız

27 Mart 2008 21:54

Ağzına sağlık. Cahil halkı öyle bi kandırıyorlarki. Dinayetin bide bu kitabın yayınlanmasına izin vermekle kalmayıp bide teşvik etmesi hala gözlerini açmıyosa yuhh.. offf Allah sonumuzu hayır etsin. Çok baba bi yazı olmuş.

..."Bu kitapta Atatürk'e ve annesine büyük saldırılar var. Askere saldırılar var. Kız çocuklarıyla erkek çocuklarının birarada okumasına saldırılar var. Atatürkçü düşünenlerin ve savunan insanların dinsiz olduğunu söyleyecek kadar ileri gitmişler. Başı açık kadınlara büyük saldırılar var."...

Yazıklar olsun %47elik kısma. Satın alınmadık makam kalmadı...

  Adsız

27 Mart 2008 22:35

Bunların yaptıkları halkı uyutmaktan başka bir şey değil. Çok samimi söylüyorum ki ben kendi ailemde bile uyanamamış bireylere sahibim ve hiç bir şekilde söz geçiremiyorum. Çünkü her zaman ki gibi halkımız Atatürkçülüğü olduğu gibi, İslam dinini de yanlış anladı. Gerek böyle propagandalarla olsun, gerek alttan alttan kimsenin ruhunun duymadığı ama belki bir sene belki on sene sonra nasıl bilinçaltımızda yer ettiklerinin ufak ufak ipuçlarını görmeye başlayacağız. Ben buna eminim.

Onu geçtik, artık Atatürkçülüğümüz ile bile övünemiyoruz. Bu ülkeyi iyi yerlere getirmek için 100 sene önceden bugünleri görmüş bir insanın stratejisini, düşünce yapısını ve nasıl her zaman doğru şeyleri yaptığını anlamamızı sağlayacak bir ortam-ki yoktu umutluyduk- kalmadı. Atatürk'ü bile öyle düşünmediğimiz halde, hiç bir manevi açıdan bakmadığımız zamanlarda ''Sanki peygamber, bu kadar övüyorsunuz.'' diyerek kimin pireyi deve yaptığını, kimin olay çıkarttığını, kimin aklının bir şeylere tapmaya çalıştığını çok rahat anlayabiliriz. Ben müslümanım, namaz da kılıyorum, Kuran da okuyorum. Ama kardeşim, İslam böyle efsanelere ortam olmak için, böyle kişilere malzeme olmak için değil ki. Alacağını alırsın, hayatını güzelleştiriyorsa ne ala, güzelleştirmiyorsa veya sen başka bir yol biliyorsan o da ala. Ama artık kusacağız.

Yine tekrarlıyorum. Cumhuriyet kurulurken yaşanan olaylar bile hala gündem yaratırken, şu an faal şeylerin belki bir elli yıl daha bizi karanlıkta bırakağına eminim. Ama ne diyelim, ben kendimden bahsedeyim, ailemle hiç anlaşamadım bu tür konularda, yine aynı şeyler konuşulsa yine aynı şeyleri savununurum. Çünkü ben problem aramıyorum. Ben bizi ne güzelleştirecekse onu arıyorum. Hiç te bıkmadım. Umarım herkes demek istediğimi anlamıştır. Umarım bir gün İslam'ı yanlış anlayanlar bıkar da şu önümüzdeki kayaları atarız. Koşmak istiyoruz artık.

  Adsız

29 Mart 2008 13:27

Bu millet bu kadar "geri kafalı"lıkla devam ederse af edersiniz ama "nah" kalkınırız...

Bu kadar cahil bir toplum oldukça siz ne yapabileceğinizi sadece din ile bi şey mi yapabilieceğinizi sanıyorsunuz ey düşüncesizler?

Açın o görmeyen gözleinizi artık ülke elden gidiyor açık artırılmaya koyuldu!

  Adsız

14 Nisan 2008 01:46

yeter be yeter bu rezillik müslümanlıktan vatanımdan soğuttu beni. allahım inanamıyorum tarihimizde fatih sultan mehmet olmasa büyük önder ATATÜR olmasa bir dakika durmazdım. yaşama hakkını şerefiyle elde etmiş bir milletin iradesi bumu kahretsin bıktım artık türkiyeden de bitmek bilmeyen sorunlarından da oynanan oyunları görürerek bu zinciri kıramamaktanda bıktım.

  Adsız

22 Nisan 2008 23:22

Lake Of Tears dinlemek istedi canım, gezinirken bu yazıya rastladım: Bu kadar denenin ardına size "The Path Of The Gods" hediye etmek isterim.

Bütün bu gazla da belirteyim ki: Ben de bu adamları başa getirenlerdenim! Dur, hemen okumaktan vazgeçme arkadaş: "Kollarını, bacaklarını soktular; bir de kafalarını sokup rahatlasınlar" diyerek başa getirdim. Yoksa daha bi' 50 sene başımıza bela olacaklardı. Şimdi ise gitme vakitleri yaklaştı: Gerçi, tüm kadroları, tüm işleyişi kendilerine göre bir labirente çevirdiler; bunlardan sonra gelenler nasıl çözecek de işlerlik kazanacak her şey? Orası da bir muamma ama bu millet Atatürk'e kadar (Atatürk'lü yaşam da dahil buna) baştaki ile yetinmeyi ve ona inanmayı bildi. Ama sonrasında hep mi kanaatkar görüntülü aptallara dönüştü; bilemedim. (Bunu diyerek suç işledim sanırım) :)

Benden bunun hesabını sorunca acaba borsa sallanacak mı; asker ırak'a benim için de girecek mi; peki ya dinsizin hakkından imansız gelebilecek mi... falan filan. çok derin mevzular bunlar..

Tekrardan emeğin için teşekkürler :)