Iııghghghghgh!!!!

İçerik buraya taşınmıştır. Yorumları silmemek adına başlığı silmedim..

3 yorum:

  Adsız

5 Şubat 2008 17:50

Aynen uploadlarını rapid uploaderdan yapan biri olarak Katılıyorum , Uğur abi :) Dünkü konuşmamızı yazmışın :) Bence rapidshare bu siteyi bulmasın , rapidsafe falan dinlemelez :D iyi paylaşımlar ...
-KaNN-

  Adsız

10 Şubat 2008 12:33

Bi program ancak bu kadar güzel anlatalıbalirdi :D Bende yasadım bu sorunları insanı sinir etmekten başka bişeye yaramıyo:D Ama şimdi başka program kullanıyorum oda idare eder daha iyisi olabilir:) Ayrıca sonunda senin blogunu buldum senin konuları sürekli takip ediyodum cok güzel uploadların var uzun zamandır haber alamıyodum burayı buldugum iyi oldu:D İyi calışmalar yine takipcinim:)

  Adsız

12 Şubat 2008 18:05

Abicim aynı sorunlardan bizde muzdaribiz.. Lanet program dosyayı sevmiyo yarada kesiyo Kafayı sıyırmamak elde değil. Çalışmalarında başarılar..

Uploadla kalın :P